Тема:
“Пошивочні властивості тканин”
Мета:
-
навчальна: визначити показники технологічних
властивостей та їх вплив на процеси швейного виробництва;
-
розвивальна: розвивати раціональне та логічне
мислення, пам’ять;
-
виховна: виховувати повагу до праці,
бережливості, охайності та
відповідальності
Тип
уроку: Вивчення нового матеріалу
Метод
і прийоми роботи: розповідь, бесіда, проблемні
запитання, тестування
Форма
організації навчальної роботи: групова
Дидактичне
забезпечення:
- Презентація
“Технологічні властивості тканин”
- Завдання
“Тестування” (Додаток)
- Зразки
тканин
- Тефлонова
насадка для праски
Мета: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних вмінь і
навичок в розпізнаванні лицьової і виворотної сторін, основи і піткання
тканини та визначенні волокнистого складу і властивостей тканин.
Дидактичне забезпечення: інструкція по виконанню ЛПР, інструкція з ОП;
натуральні зразки тканин.
Тип уроку: лабораторно-практична робота.
Читати далі....
Тема: Визначення виду обробки тканини
Мета: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних вмінь і
навичок в розпізнаванні лицьового та виворотного боків; напрямків основи і
піткання; характеру поверхні та виду. Обробки тканин.
Дидактичне забезпечення: інструкції по виконанню ЛІТР; карточки -
завдання; натуральні зразки тканин; прядильний починок; суміш волокон.
Тип уроку: лабораторно-практична робота.
Час проведення: 90 хв.
Очікуваний результат: навчитися розпізнавати характер поверхні та
колористичне оформлення тканин.
Правила поведінки:
- активність;
- взаємоповага;
- відповідальність;
- прагнення досягти очікуваних результатів.
Читати далі...
Тема: Розпізнавання швейних матеріалів та їх підбір.
Мета: Систематизувати, узагальнити і поглибити знання учнів при
розпізнаванні видів швейних матеріалів та їх підборі.
Завдання: визначити індивідуальні та колективні здібності учнів, ступінь їхньої
підготовленості до професійної діяльності, розвиток навичок
роботи учнів в умовах імітації виробничих ситуацій.
Дидактичне забезпечення: карточки-завдання; опорні картки; натуральні
зразки; картки взаємооцінювання.
Тип уроку: урок-узагальнення.
Метод проведення: ділова гра.
Форма організації навчальної діяльності: індивідуальна робота; робота в
малих групах.
Очікуваний результат:
1) Навчитися розпізнавати швейні матеріали;
2) Вміти аналізувати властивості тканини;
3) Вміти довести правильність вибору матеріалів
Читати далі...
Тема: Процес виготовлення тканини.
Мета: Узагальнити та оцінити знання учнів за темою.
Розвивати творче мислення та ініціативу.
Форма організації навчальної діяльності: індивідуальна, групова.
Тип уроку: перевірка та оцінка знань учнів.
Дидактичне забезпечення: зразки тканин; планшет «Бавовна»; додаток 1
«Картка оцінювання знань учнів», додаток 2 «Доміно», додаток 3
«Завдання».
Читати далі...
ТЕМА: Матеріали для з’єднання деталей швейних виробів.
МЕТА: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних
вмінь і навичок застосовувати їх в розпізнаванні видів швейних ниток і
визначенні їх властивостей.
Форма організації навчальної діяльності: групова, індивідуальна.
Тип уроку: лабораторно-практична робота.
Дидактичне забезпечення: опорна картка «Швейні нитки», інструкція
по виконанню лабораторно-практичної роботи; натуральні зразки; додаток 1
«Завдання для дослідження»; додаток 2 «Визначення властивостей швейних
ниток».
Очікувані результати: Навчитися визначати волокнистий склад
швейних ниток; їх властивості; правильно підбирати швейні нитки.
Читати далі...
Немає коментарів:
Дописати коментар