Методичні розробки уроків



Тема: “Пошивочні властивості тканин”
Мета:
- навчальна: визначити показники технологічних властивостей та їх вплив на процеси швейного виробництва;
- розвивальна: розвивати раціональне та логічне мислення, пам’ять;
- виховна: виховувати повагу до праці, бережливості, охайності та
відповідальності
Тип уроку: Вивчення нового матеріалу
Метод і прийоми роботи: розповідь, бесіда, проблемні запитання, тестування
Форма організації навчальної роботи: групова
Дидактичне забезпечення:
-       Презентація “Технологічні властивості тканин”
-       Завдання “Тестування” (Додаток)
-       Зразки тканин
-       Тефлонова насадка для праски

Тема: Визначення волокнистого складу та властивостей тканин

Мета: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних вмінь і

навичок в розпізнаванні лицьової і виворотної сторін, основи і піткання

тканини та визначенні волокнистого складу і властивостей тканин.

Дидактичне забезпечення: інструкція по виконанню ЛПР, інструкція з ОП;

натуральні зразки тканин.

Тип уроку: лабораторно-практична робота.


Читати далі....


Тема: Визначення виду обробки тканини

Мета: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних вмінь і

навичок в розпізнаванні лицьового та виворотного боків; напрямків основи і

піткання; характеру поверхні та виду. Обробки тканин.

Дидактичне забезпечення: інструкції по виконанню ЛІТР; карточки -

завдання; натуральні зразки тканин; прядильний починок; суміш волокон.

Тип уроку: лабораторно-практична робота.

Час проведення: 90 хв.

Очікуваний результат: навчитися розпізнавати характер поверхні та

колористичне оформлення тканин.

Правила поведінки:

- активність;

- взаємоповага;

- відповідальність;

- прагнення досягти очікуваних результатів.

Читати далі...



Тема: Розпізнавання швейних матеріалів та їх підбір.

Мета: Систематизувати, узагальнити і поглибити знання учнів при

розпізнаванні видів швейних матеріалів та їх підборі.

Завдання: визначити індивідуальні та колективні здібності учнів, ступінь їхньої

підготовленості до професійної діяльності, розвиток навичок

роботи учнів в умовах імітації виробничих ситуацій.

Дидактичне забезпечення: карточки-завдання; опорні картки; натуральні

зразки; картки взаємооцінювання.

Тип уроку: урок-узагальнення.

Метод проведення: ділова гра.

Форма організації навчальної діяльності: індивідуальна робота; робота в

малих групах.

Очікуваний результат:

1) Навчитися розпізнавати швейні матеріали;

2) Вміти аналізувати властивості тканини;

3) Вміти довести правильність вибору матеріалів

Читати далі...


Тема: Процес виготовлення тканини.

Мета: Узагальнити та оцінити знання учнів за темою.

  Розвивати творче мислення та ініціативу.

Форма організації навчальної діяльності: індивідуальна, групова.

Тип уроку: перевірка та оцінка знань учнів.

 Дидактичне забезпечення: зразки тканин; планшет «Бавовна»; додаток 1

«Картка оцінювання знань учнів», додаток 2 «Доміно», додаток 3

«Завдання».

Читати далі...


ТЕМА: Матеріали для з’єднання  деталей швейних виробів.

МЕТА: Закріпити і поглибити знання учнів та набути практичних

вмінь і навичок застосовувати їх в розпізнаванні видів швейних ниток і

визначенні їх властивостей.

Форма організації навчальної діяльності: групова, індивідуальна.

Тип уроку: лабораторно-практична робота.

Дидактичне забезпечення: опорна картка «Швейні нитки», інструкція

по виконанню лабораторно-практичної роботи; натуральні зразки; додаток 1

«Завдання для дослідження»; додаток 2 «Визначення властивостей швейних

ниток».

Очікувані результати: Навчитися визначати волокнистий склад

швейних ниток; їх властивості; правильно підбирати швейні нитки.


Читати далі...

Немає коментарів:

Дописати коментар